اجره دیزل ژنراتور ولوو

اجاره دیزل ژنراتور ولوو

در سال 1247 خورشیدی یعنی 1868 میلادی در کشوری به نام سوئد کارگاه کوچک ریخته گری و مکانیکی با تولیداتی مثل گاو آهن، دیگ بخار، قابلمه و… شروع به کارکردن کرده است. کارگاهی کوچک که طی 150 سال، امروزه تبدیل به یکی از بزرگترین و رهبری پیشرو در زمینه تولید انواع موتور دیزل برای مصارف خوردروئی و صنعتی و دریائی شده است. ( دیزل ژنراتور ولوو )

امروزه کمتر کسی در جهان پیدا میشود که با محصولات شرکت ولوو سوئد VOLVO آشنائی نداشته باشد. امروزه در سراسر جهان  محصولات شرکت ولوو نظیر انواع خودرو سواری ولوو، کامیون های ولوو، اتوبوس های ولوو، ماشین الات راهسازی ولوو، موتورهای دیزلی صنعتی ولوو، موتورهای دریائی قایق های ولوو و تجهیزات نظامی ولوو در حال کار میباشند.

اجاره ژنراتور ولوو

شرکت ولوو پنتا VOLVO PENTA زیر مجموعه گروه صنعتی ولوو میباشد که به تولید انواع موتورهای دیزل صنعتی و من جمله آنها موتورهای دیزل جهت استفاده در دیزل ژنراتور یا اصطلاحا دیزل های ژنراتوری (GE) میپردازد.شرکت ولوو پنتا (Volvo Penta) سوئد، ژنراتور دیزلی (گازوئیلی) خود را در مدل های زیر ارائه می دهد که شما مشتریان عزیز می توانید با کلیک بر روی هر مدل، مشخصات فنی آن مدل را مشاهده فرمایید.

مشخصات فنی دیزل ژنراتور ولوو

شرکت ولوو پنتا سعی کرده که مصرف سوخت را در این نوع دیزل ژنراتورها پایین بیاورد. نتیجه این امر صرفه جویی در مصرف سوخت و پایین آمدن آلایندگی های خروجی از اگزوز خواهد بود. از جمله مزیت موتور های ولوو پنتا این است که دارای ECU بر روی موتور دیزل می باشد.

ECU کنترل میزان بار و همچنین مصرف گازوئیل در دیزل ژنراتور را کنترل می کند، که دیزل ژنراتور ولوو پنتا مصرف سوخت پایینی نسبت به برند های دیگر در توان مشابه را دارا می باشد.

به دلیل ارتباط با تعدادی سنسور که بر روی بدنه دیزل ژنراتور و در داخل دیزل ژنراتور بسته شده است منجر به حفاظت بسیار بالایی از دیزل ژنراتور ولوو پنتا شده است، که مطابق با اخرین استاندارد های اروپایی می باشد.
دیزل ژنراتور ولو پنتا سوئد بخاطر داشتن ECU و همچنین به دلیل طراحی بسیار مدرن پیستون و سیلندر ها جزو دسته ژنراتور هایی می باشد که خیلی سریع راه اندازی می شود.

به این نوع ژنراتور FAST START می گویند که ژنراتور های ولوو پنتا دارای این نوع سیستم می باشد و در فضا هایی مانند بیمارستان ها، فرودگاه ها، و بانک ها استفاده می شود.

چندین دیزل ژنراتور از جمله دیزل DUITZ، دیزل ژنراتور ولوو، دیزل پرکینز، دیزل کامینز، دیزل لوول، دیزل ژنراتور، ژنراتور استمفورد و ژنراتور در بازار وجود دارد که ما در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از بهترین ها یعنی دیزل ژنراتور ولوو به شما عزیزان بپردازیم لطفا تا انتهای این مقاله با دیزل ولت همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در رابطه با انواع دیزل ژنراتور ولوو بدست آورید .

معرفی انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا سوئد

دیزل ژنراتور ولوو TAD530GE

دیزل ژنراتور ولوو مدل TAD530GE دارای توان نامی 90 کاوا و حداکثر توان 97 کاوا می باشد. این دیزل ژنراتور دارای 4 سیلندر می باشد که چیدمان و آرایش آنها در موتور به صورت خطی یا LINE می باشد. این دیزل ژنراتور دارای عایق H می باشد.دیزل ژنراتور ولوو مدل TAD531GE

دیزل ژنراتور ولوو مدل TAD531GE دارای حداکثر توان 110 کاوا تشکیل شده از موتور ولوو مدل TAD531GE و کوپله شده با ژنراتور استمفورد اصل انگلیس مدل UCI274C نیز می باشد. این دیزل ژنراتور 4 سیلندر می باشد که آرایش چیدمان سیلندر ها در موتور به صورت خطی یا line می باشد.یزل ژنراتور ولوو TAD532GE

دیزل ژنراتور ولوو مدل TAD532GE دارای حداکثر توان 142 کاوا تشکیل شده از موتور ولوو TAD532GE کوپله شده با ژنراتور استمفورد اصل انگلیس مدل UCI274E می باشد. این دیزل ژنراتور ولوو دارای4 سیلندر بوده است که آرایش آن ها به صورت خطی بوده است. حجم موتور این مدل از دیزل ژنراتور ولوو 4.76 لیتر می باشد.

دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتور ولوو پنتا (Volvo Penta) در سال 1907 میلادی تأسیس شد این شرکت کار خود را با تولید موتورهای دریائی شروع کرد. شرکت پنتا در سال 1935 توسط شرکت ولوو خریداری شد و جزئی از گروه ولوو گردید. ولوو پنتا یک تامین کننده پیشرو در جهان برای استفاده بهینه انرژی برای کاربردهای دریایی و صنعتی است.

این شرکت با تکیه بر نوآوری ، همکاری نزدیک با مشتریان و تجربه یک قرن خود ، راه حل های جامعی را ارائه می دهند که در خدمت مشاغل و جوامع قرار گرفته اند.

دیزل ژنراتور ولوو استمفورد

این محصول یکی از پرفروش ترین محصولات در انگلستان می باشد. شرکت تولید کننده محصولات دیزل ژنراتور ولوو بیش از 100 سال تجربه برجسته در تولید چنین محصولاتی دارد. Newage AVK شروع به تولید دیزل ژنراتورهای با کیفیت بالا کرد.

شرکت استمفورد سابقه ای غنی در تولید خودروهای الکتریکی متمایز و کارآمد در شهر استمفورد دارد. شایان ذکر است که این شرکت تولیدی فعالیت خود را در منچستر با ساخت قطعات یدکی و کمپرسور هوا آغاز کرد.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا چیست؟

دیزل ژنراتور ولوو پنتا موتورهایی می باشند که در صنعت از آنها استفاده میگردد. بی شک دیزل ژنراتور های ولوو پنتا جزو بهترین برند دیزل ژنراتور در سراسر دنیا شناخته می شوند. مصرف سوخت بسیار پایین، آلایندگی حداقل، قیمت مناسب، راندمان بالا، پاسخ بسیار سریع در برابر بار ضربه، فراوانی و ارزانی لوازم، فراوانی متخصصین و رفع عیب ساده از جمله مزیت های این دیزل ژنراتورها می باشد.

شرکت ولوو پنتا در سال 1907 به نام پنتا  با تولید اولین موتور دریایی خود به نام B1 تاسیس گردید. شرکت پنتا خیلی زود به یک تولیدکننده موتور احتراق داخلی تبدیل شد که در سال 1927 موتور اولین خودروی سواری ولوو را  روانه بازارکرد. ولوو پنتا را در سال 1935 خریداری کرد و ولوو پنتا از آن زمان تا کنون بخشی از گروه ولوو بوده است. که بهترین برند ژنراتور، ژنراتور ولوو می باشد. ( دیزل ژنراتور ولوو )

اکنون موتورهای احتراق داخلی (ICEs) و سیستم های قدرت کامل را برای صنایع دریایی، تجهیزات تولید برق و کاربردهای صنعتی مشابه فراهم می کند. این شرکت همچنین سیستم‌های درایو داخلی و استرندریو مانند Volvo Penta IPS را تولید می‌کند. برنامه موتور شامل موتورهای سوخت نفتی (دیزل و بنزین) با توان خروجی بین 7.5 تا 1500 کیلووات است.

قیمت اجاره دیزل ژنراتور ولوو

در سال 1868، مهندس جان جورج گرون وال، یک کارگاه مکانیکی و ریخته گری در  سوئد تأسیس کرد. این شرکت در سال 1875 محدود شد و به نام Sköfde Gjuteri och Mekaniska Verkstad یا به  اختصار Gjuteriet شناخته شد. محصولات  این شرکت در ابتدا از دیگ و دریچه گرفته تا اجاق گاز و تجهیزات آبجوسازی متغیر بودند.

بعدها Gjuteriet تولید تجهیزات کشاورزی و تجهیزات برای کارخانه های چوب بری در دستور کار شرکت قرار گرفت. این شرکت در اوایل دهه 1900 به شدت گسترش یافت و شروع به تولید موتورهای بخار و توربین های آبی برای نیروگاه های هیدرولیک کرد. در سال 1907، یک همکاری بسیار پربار با شرکت مهندسی فریتز اگنل مستقر در استکهلم، با موتور یک سیلندر اشتعال تراکمی 3 اسب بخار آغاز شد. ( دیزل ژنراتور ولوو ) 

اجاره دیزل ژنراتور ولوو توسط شرکت دیزل ولت

شرکت دیزل ولت با سابقه ای طولانی به اوایل دهه 70 شمسی جهت رضایت مشتریان، دیت به اجاره ژنراتور در برندهای مختف از جمله دیزل ژنراتور ولوو کرده است. ژنراتورهای بی صدا در ظرفیت های مختلف از 10 تا 2500 KW قابل اجاره می باشند و برندهای این دستگاه ها شامل

می باشد. در صورت نیاز به اجاره ژنراتور برق در تهران و شهرستان به صورت روزانه، ماهانه، سالانه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09121399890

اجاره ژنراتور ولوو ( اجاره دیزل ژنراتور ولوو )

شما عزیزان در صورت تمایل برای اجاره ژنراتور ولوو می توانید در موارد زیر به صورت کاملا کارآمد از این دستگاه فوق العاده استفاده نمایید ٰ لازم به ذکر است که هم اکنون اجاره دیزل ژنراتور ولوو از مجموعه دیزل ولت برای شما عزیزان میسر و قابل ارائه می باشد. موارد مصرف:
اجاره ژنراتور ولوو برای کارگاه های عمرانی و ساختمانی
اجاره دیزل ژنراتور ولوو برای بیمارستان ها و کلینیک ها
اجاره ژنراتور ولوو برای کارخانجات و صنایع تولیدی
اجاره دیزل ژنراتور ولوو برای مراکز داده و مراکز دانشگاهی و علمی. . .

قبل از اقدام برای اجاره ژنراتور ولوو برای  باید بدانید که ژنراتور ولوو پنتا TAD733GE به طور متوسط ​​220 تا 250 گرم سوخت دیزل در هر کیلووات مصرف می کند و توان خروجی آن 200 کاوا و ولتاژ آن 400 ولت است. تعداد سیلندر 6

اجاره دیزل ژنراتور ولوو در تهران

ضمن تشکر از شما عزیزان به خاطر همراهی ما تا اینجای مقاله لازم به ذکر است که در صورت نیاز به خرید دیزل ژنراتور ولوو و یا اجاره دیزل ژنراتور ولوو می توانید با مراجعه به سایت دیزل ولت و یا تماس حاصل کردن از طریق شماره تماس های موجود در صفحه بعد از شناسایی مدل مناسب شما با توجه به پروژه و نیازهایتان از طریق مشورت و دریافت کارشناسی از زبده ترین مشاورین و متخصصین دیزل ولت مدلهای مناسب دیزل ژنراتور ولوو را در سایت دیزل ولت مشاهده کرده و با قیمت های بسیار مناسب و شرایط عالی قراردادی نسبت به اجاره دیزل ژنراتور ولوو و خرید دیزل ژنراتور ولوو اقدام نمایید ما همیشه در کنار شما خواهیم بود.

توان دیزل ژنراتور ولوو

محدوده توان موتور دیزل ژنراتور ولوو برای کاربردهای مختلف از 20 تا 150 کیلو ولت آمپر متغیر است. به عنوان مثال، موتورهای 20 کیلوولت آمپر عمدتاً برای مشاغل کوچک مانند مشاغل خانگی، فروشگاهی و اداری کوچک استفاده می شوند. در مجتمع های بزرگنیز  می توان از موتورهای دیزل ژنراتور ولوو با قدرت بالا نیز استفاده کرد.

دیزل ژنراتورعرضه کننده دیزل ژنراتور ولوو در ایران و تهران

لازم به ذکر است که برخی از دیزل ژنراتور ولوو دارای موتورهای دو یا سه هزار کیلوولت یا بیشتر هستند که برای مصارف دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. کشتی‌ها و وسایل نقلیه بزرگ مانند قطار نیز از این نوع دیزل ژنراتور ولوو نه تنها برای تامین چراغ‌های مورد نیاز خود استفاده می‌کنند، بلکه دیزل ژنراتور ولوو نیروی لازم برای راندن آنها را نیز فراهم می‌کنند.

دیزل ژنراتور ولوو معروف در جهان

در کنار دیزل ژنراتور ولوو ، ژنراتورهای لاول از دیگر ژنراتورهایی هستند که امروزه در صنعت جهانی شهرت خوبی دارند. بر اساس تحقیقات، لوول موتورز که از 20 تا 150 کیلو ولت آمپر (KVA) تغذیه می کند، با جدیدترین فناوری، بالاترین سهم بازار را در منطقه دارد.اما باز هم کیفیت موجود در دیزل ژنراتور ولوو را نمی توانیم در این نوع از دیزل ژنراتور شاهد باشیم.

 

نکات مهم در اجاره ئیزل ژنراتور ولوو

لازم به ذکر است که اجاره ژنراتور ولوو از شرکت دیزل ولت بهترین انتخاب است زیرا تمامی دستگاه ها دارای تاریخ تولید بالای 2010 بوده و دارای برگ سبز می باشند. هزینه اجاره دیزل ژنراتور ولوو از نوع باز محاسبه می شود و همینطور در صورتی که شما عزیزان از نظر صوتی نیاز به دستگاه بی صدا باشید نیز قطعات بی صدا در اجاره ژنراتور ولوو موجود و قابل ارائه است.

لازم به ذکر است که در صورت اجاره دیزل ژنراتور ولوو از هر خروجی در ژنراتور می توان جریانی معادل 1.44 آمپر با ولتاژ 400 ولت (سه فاز) و فرکانس 50 هرتز دریافت کرد. این مقدار در شرایط ایده آل است و شرایط محیطی، دما و ارتفاع ممکن است خروجی دیزل ژنراتور را کاهش دهد.

اگرچه ممکن است خیلی ها برند ولوو را به خاطر ماشین های تولیدی سنگین و غیر سنگین این شرکت معروف اروپایی بشناسند، اما تولیدات ولوو بسیار گسترده تر است و همانطور که میدانید ماشین های سواری تولیدی توسط ولوو آن در جاده ها خوب هستند و کامیون های ولوو نیز ویژگی های مهمی در جاده ها دارند که برای همه عزیزان شناخته شده است، اما ولوو.

همچنین موتورهای دیزلی از مهمترین ارکان صنایع مختلف اعم از کوچک و بزرگ هستند را تحت نام دیزل ژنراتور ولوو تولید و به تمام نقاط جهان عرضه می کند که بی شک یکی از بهترین ها در صنعت تولید برق دیزل ژنراتور ولوو است که در این مقاله قصد داریم به صورت کامل خدمت شما معرفی نماییم.

 

توضیحات تکمیلی در رابطه با اجاره دیزل ژنراتور ولوو

برند ولوو پنتا
تعداد سیلندر 6 سیلندر خطی
توان خروجی 200KVA
آمپر خروجی در حالت سه فاز و 400 ولت 288 آمپر
ولتاژ خروجی 400V
مدت اجاره یک ماهه و یک شیفت کاری

شرایط اجاره دیزل ژنراتور ولوو از شرکت دیزل ولت

 

اجاره ژنراتور ولوو به صورت ماهانه و سالانه

این شرکت برای اجاره دیزل ژنراتور ولوو دارای برندهای مختلف دیزل ژنراتور با کیفیت بالا در اجاره می باشد. توان این ژنراتورها از 15KVA تا 2000KVA می باشد.

ضمناً شرکت دیزل ولت آماده اجاره دیزل ژنراتور ولوو بی صدا در سایزهای مختلف به پیمانکاران و کارفرمایان می باشد.

هزینه اجاره دیزل ژنراتور ولوو

هزینه اجاره ژنراتور ولوو از شرکت دیزل ولت معمولا بر اساس مدت اجاره آن و به صورت ماهانه تعیین می شود. مدت زمان کارکرد روزانه دیزل ژنراتور ولوو نیز عاملی است که بر هزینه اجاره دیزل ژنراتور ولوو تاثیر می گذارد. واضح است که با افزایش ساعات کار دستگاه در روز با توجه به میزان استهلاک دستگاه، این میزان افزایش خواهد یافت. اما این افزایش اغلب قابل توجه نیست و گاهی قابل چشم پوشی نیز است.

همچنین با افزایش طول عمر دیزل ژنراتور ولوو ، قیمت اجاره ژنراتور ولوو به صورت ماهانه کاهش می یابد. به عنوان مثال اجاره دیزل ژنراتور ولوو به مدت ۶ ماه  ۵۰ کیلوولت آمپر برای همان تجهیزات کمتر از یک ماه اجاره خواهد بود.

سرویس و نگهداری از دستگاه در اجاره دیزل ژنراتور ولوو

خدمات تعمیر و نگهداری تعویض روغن و فیلتر در صورت اجاره دیزل ژنراتور ولوو در تهران توسط تکنسین های مجرب شرکت دیزل ولت به صورت کامل و تخصصی انجام می شود. در داخل و خارج شهر به دلیل زمان بر بودن حمل و نقل، سرویس و نگهداری دستگاه در زمان اجاره ژنراتور ولوو سه فاز به عهده مستاجر می باشد.

لازم به ذکر است که استفاده از روغن و فیلترهای باکیفیت مناسب باعث کاهش سایش و پارگی در طول دوره اجاره دیزل ژنراتور ولوو می شود.

مدت بهره برداری و هزینه اجاره دیزل ژنراتور ولوو طبق قرارداد

اجاره دیزل ژنراتور ولوو بی صدا به دو صورت کاری دائم (شیفت کاری 8 ساعته) و اضطراری (در زمان قطع برق) انجام می شود. اجاره ژنراتور ولوو 3 فاز (سالانه، ماهانه، روزانه) برای مواقع کار دائمی و اضطراری متفاوت است ، در صورت تماس با متخصصان شرکت دیزل ولت، قیمت و شرایط استفاده از دستگاه را طبق اجاره دیزل ژنراتور ولوو به اطلاع شما خواهد رسید.

اجاره ژنراتور ولوو برای تامین برق از شرکت دیزل ولت

در سال های اخیر به دلیل مشکلات مکرر برق در شهرهای مسکونی و صنعتی و … به دلیل صدای ناخوشایند اجاره ژنراتور ولوو ، بسیاری از افراد فکر می کنند اجاره دیزل ژنراتور ولوو می تواند بسیار پر صدا و اذیت کننده باشد.

به همین دلیل شرکت دیزل ولت اقدام به تهیه و اجاره ژنراتور ولوو بی صدا و اجاره ژنراتور بی صدا در برندهای دیگر کرده است که هم اکنون با شرایط بسیار عالی برای شما عزیزان قابل ارائه و در دسترستان است و کافی است برای اقدام به اجاره دیزل ژنراتور ولوو بی صدا با کارشناسان ما در شرکت دیزل ولت که آماده ارائه اطلاعات و خدمات به شما عزیزان هستند تماس بگیرید.

 

امکانات اجاره دیزل ژنراتور ولوو از شرکت دیزل ولت

مشتریان گرامی در هنگام درخواست اجاره ژنراتر ولوو  بسته به نوع کاربری نیاز به تابلوی اتوماتیک (اتصال اتوماتیک ژنراتور در صورت قطع برق) و همچنین استفاده از کاور بی صدا برای ژنراتور را باید به کارشناسان ما اعلام و در نشست های مربوطه به شرکت دیزل ولت اعلام نمایند.

شرکت دیزل ولت با استفاده از امکانات خود آماده ارائه خدمات اجاره دیزل ژنراتور ولوو بی صدا و دیگر تجهیزات مورد نیاز شما است.

 

سؤالات متداول ( دیزل ژنراتور ولوو )

چگونه توان مورد نیاز خود را برای اجاره دیزل ژنراتور ولوو محاسبه نمایم؟

برای محاسبه دقیق تر و تهیه محصول با کیفیت و مقرون به صرفه تر و مناسب برای نیازتان در اجاره ژنراتور ولوو ، بهتر است با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از آنها دریافت کنید.

 

آیا بابت اجاره دیزل ژنراتور ولوو می‌توانم فاکتور رسمی دریافت کنم؟

باید در این رابطه به شما عزیزان عرض شود که بله شرکت دیزل ولت یک کسب و کار ثبت شده و شناخته شده و معتبر است و برای اجاره دیزل ژنراتور ولوو فاکتور رسمی به شما ارائه می دهد که یکی از مهمترین دلایل اعتماد شما مشتریان عزیز به ما می باشد.

اجاره دیزل ژنراتور ولوو برای چند ماه و یا سالانه ، ایا شامل تخفیف می شود ؟

با توجه به موقعیت جغرافیایی و ساعت کارکرد تجهیزات و مصرف خاص در هنگام اجاره دیزل ژنراتور ولوو  برای مشتریان عزیز تخفیف در نظر گرفته شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد اجاره دیزل ژنراتور ولوو لازم است با کارشناسان ما در دیزل ولت تماس بگیرید.

 

مدت زمان کارکرد دستگاه ( دیزل ژنراتور ولوو )

اجاره ژنراتور ولوو به صورت موقت و یا کامل است که. حالت دائمی در یک شیفت یعنی 8 ساعت کار و استفاده موقت در صورت قطع برق است که از دستگاه در هنگام اجاره دیزل ژنراتور ولوو استفاده می شود.در رابطه با زمان کارکرد دستگاه در اجاره ژنراتور سه فار نیز باید عرض شود که زمان کارکرد ژنراتورهای 3 فاز نیز روزانه، ماهانه و سالانه متفاوت است.

آیا کرایه ژنراتور ولوو به صرفه است ؟

در این مقاله به طور مفصل به این سوال پاسخ داده ایم و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. حال در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد اجاره ژنراتورولوو حتما باید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان با کارشناسان دیزل ولت در این رابطه بهره مند شوید.

برای کرایه دیزل ژنراتور ولوو و ژنراتور چینی دست دوم باید چه کنیم ؟

اگر به دنبال اجاره دیزل ژنراتور ولوو و اجاره ژنراتور چینی دست دوم هستید و ، اما تمایلی به خرید آن ندارید، می توانید با کارشناسان ما در دیزل ولت تماس بگیرید و بهترین نوع ژنراتور چینی مورد نظر خود را بیابید. کارشناسان ما در صورت بررسی لازم بهترین گزینه ها را برای  اجاره دیزل ژنراتور ولوو به شما عزیزان ارائه خواهند داد.

هزینه و قیمت کرایه ژنراتور ولوو در دیزل ولت

عوامل متعددی بر قیمت و هزینه کرایه دیزل ژنراتور ولوو از شرکت دیزل ولت تأثیر می گذارد، از جمله نوع و مارک ژنراتور، مدت اجاره، قدرت دستگاه و غیره. بنابراین نمی توان به قیمت دقیق اجاره این دستگاه ها فکر کرد.

 

آیا کرایه دیزل ژنراتور ولوو صنعتی دست دوم مقرون به صرفه است؟

طبیعتا خرید دیزل ژنراتور دست دوم قیمت کمتری نسبت به نو خواهد داشت و اجاره دیزل ژنراتور ولوو مقرون به صرفه تر و آماده استفاده هستند.

 

همه چیز در رابطه با دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتور ولوو  : در واقع دیزل ژنراتور ولوو تولید شده توسط شرکت ولوو توسط ولوو پنتا تولید می شود، کارخانه ای با بیش از یک قرن قدمت که در سال 1907 تاسیس شد و پس از 28 سال فعالیت توسط ولوو خریداری شد. یکی از شرکتهایی است که تحت مدیریت و مالکیت ولوو در حال فعالیت می باشند.

به طور کلی این شرکت غیر از تولید دیزل ژنراتور ولوو  اقدام به تولیداتی مانند : تولید انواع موتورهای شناورهای دریایی، دیزل ژنراتورها گازی و دیزلی و موتورهای عظیم و خرد دیزل صنعتی  می نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *